صفحات

۱۳۸۹ مرداد ۲۱, پنجشنبه

پرسشی از مریم خانم جان

مریم خانم جان رجوی(!) . شما جامعهء جهانی را فرا خواندید برای توقف اعدام زندانیان سیاسی ٬ که از نظر بنده بسیار کار پسندیده و نیکوئیست. ولی اجازه بفرمائیدکه بنده عرائضم را عرض کنم. بطور قطع میدانم که اگربپرسم که چرا حضرت علیه شوهر سابقتان (آقای دستمالچی) را دستمال سفره فرمودید و به آغوش انقلابی برادر مسعود خوشتیپه فرو رفتید! پاسختان قطعا این خواهد بود که: رسول الله هم با غصب زن پسر خوانده اش زید! درس تمتع سیاسی انقلابی٬ که خود پاره ای از تمتع اسلامیست را به شما و آقا مسعود آموخته اند . تا اینجای کار هم بنده هیچ  مشکلی ندارم. ولی مریم خانم جان٬ شما که خود را مسلمان و تابع خدا و رسولش میدانید٬ آیا با احکام خدا و پیغمبرش مبنی بر حد و سنگسار و قطع دست و بینی و گوش و ...موافقید یا مخالف؟ اگر مخالفید لطفا نام اسلام را از عنوانتان حذف کنید و اگر که موافقید٬ خواهشا تنها یک دلیل منطقی ارائه بفرمائید تا مطمئن شویم که شما هم بعد از به قدرت رسیدن اوین و کهریزک و رجائی شهر نخواهید داشت . بنده حقیر فکر نمیکنم که شما از امام (!) مقدستر ویاحتی مقدس نما تر باشید!

۲ نظر:

ناشناس گفت...

من بلد نیستم با این انتخاب یک هویت کامنت بذارم
من مهربان هستم
وبلاگ همه خواستگاران من
اومدم بگم بقیه شو نگفتی
قرار شد خصوصی بگی بقیه ش
من همچنان منتظرم

در مورد این پستت :
عجب پست متفاوتی گذاشتی ها ...

ناشناس گفت...

من بلد نیستم با این انتخاب یک هویت کامنت بذارم
من مهربان هستم
وبلاگ همه خواستگاران من
اومدم بگم بقیه شو نگفتی
قرار شد خصوصی بگی بقیه ش
من همچنان منتظرم

در مورد این پستت :
عجب پست متفاوتی گذاشتی ها ...