صفحات

۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

بس که این آدم خره

باورش گشته که یک پا رهبره       بس که این آدم خره
بر جمیـع مسلمیــن او سروره        بس که این آدم خره

یک رئـیس دولتـی داره ببو          چون چغندر یا لبو
در شمایل او مثال عنتره             بس که این آدم خره

مجلس شورائیان کورند و لال      مرد رندو بی خیال
نطقهاشان هم مثال عرعره          بس که این آدم خره

خبرگانش جملگی شان اشغرند       در پی دود و دمند
گوئی آنجا قهوه خانهء قنبره         بس که این آدم خره

ملک ایران را بداده او به باد         ملک پاک کی قباد
دشمن است و دشمنان را یاوره       بس که این آدم خره

نوکر اعراب و و دشمن با وطن     این سراپایش لجن
 در عداوت ثانی اسکندره             بس که این آدم خره
                            
دادگاه ملک او عدلش کجاست؟      خیمه شب بازی بپاست
قاضی اش وقت  قضا کورو کره    بس که این آدم خره

خون ملت را درون شیشه کرد       داره با مردم نبرد
آن بسیجی که فدای رهبره            بس که این آدم خره

دشمن غدار ما اندر کمین            در پی ایران زمین
گزمه اش در بند زلف اختره        بس که این آدم خره

در بلاهت اول و اندر ذکاوت آخره
بس که این آدم خره .
بس که این آدم خره .
بس که این آدم خره.



۶ نظر:

ناشناس گفت...

dorost misheh inja ham mesle webloge blogfat rah miyoftad be kori chashmeh khameneai va darafdaranesh

ناشناس گفت...

عجب شعره باحالی بود کلی خندیدیم از بس این ادم خره . به مرگ خامنه ای توهین بزرگی به خر است این مسلمان نجست و تروریست را با او مقایسه میکنی خر به جز باربری و کمک به انسانها هیچ اسیبی به انسان نزده و نخواهد زد حالا بیا ببینیم لیست اسیب هایی که  این زشتو و حرم لقمه به انسانها زده را بیبینیم یک لیست بلند بالایی میشود که نگو در اخر هم بگم ناراحت وبلاگت در بلاگفا نباش وبلاگی که خوب باشه زیر ابأی امام زمان قایم باشه خواننده ها پیدایش میکنند بزودی برمیگردی به روال قبل و با کامنتهای باحال و همانطور که خودت در کامنتی بشوخی نوشته بودی میشه مونس وقتهای تنهایی جنگ جنگ وبلاگی تا پیروزی بر حکومت اسلامی تروریست پس بنوس که خوب مینویسی

نق نقو گفت...

شعر کلموک تازه ست و تره
مثل میوه ی نوبره

شاه رخ گفت...

با اينكه از توهين كردن خوشم نمياد ولي نمي تونم ازين كار خوشم نياد انگار از يه ديوان ناب و كمي قديمي اومده
ايول

ناشناس گفت...

http://mehrabanbanoo.blogfa.com/post-247.aspx


اول که این آدرس جواب نمیده
دوم اینکه بله من هم با شما موافقم
دوندگیهای روزمره نمی ذاره ادم طناز باشه
قبول دارم


و سوم اینکه من فکر نمی کردم شما هیچ وقت مطالب منو بخونید



در ضمن من مهربان هستم
صاحب وبلاگ همه خواستگاران من
به صورت ناشناس براتون پیام گذاشتم چون نمی دونستم کدوم یکی رو انتخاب کنم و چجوری براتون کامنت بذارم

ناشناس گفت...

I invite you to read a text of the Iranian writer and poet Mohsen Emadi in Spanish and Farsi in my blog IMPEDIMENTA (http://impedimentatransit.blogspot.com/).
Best regards from Barcelona, Spain