صفحات

۱۳۹۱ فروردین ۱۸, جمعه

اندر باب تحریمات, و ترمیمات.

(+) این خبر را البته٬ تا شنیدم! هزار فاتحه بررفته گانِ جناب محمدی زاده٫ مقامِ معظمٍ معاونتِ محترمِ ریاستِ  محترمِ جمهوری محترمِ مقامِ محترمِ ولایت محترمِ عظما ٫ و همچنین بر رفتگان اذناب و ابوابجمعی وزارت جلیلهء امور خارجه خواندم .

اینکه در این وانفسای تحریمهای همه شمول  ایران٬ کسی بتواند که یک"  ارادهء جدی" را به مقامات کشور مقتدری اماله کند و سطح روابط تجاری را به مرز پنجاه میلیار دلار برساند! قطعا کاریست کارستان!هر چند که این چشم بادامیها حاضرند که پستان مادرشان را برای یک ریال بیشتر ببرند!.
به هر حال به جهت ثبت این اقدام بزرگ ملی در دفتر تاریخ افتخاراتمان٬ با هزار جونم مرگی!و زدن از هزینه های  قند  وچای و مرخصی های استحقاقی! بلیط رفت و برگشتی برای کل جعفر به چین دست و پا کردیم تا برود و گزارشی راست و حسینی برایمان تهیه کند. این شما و این هم گزارش کل جعفر:
با سلام به همهء شما عزیزان و با ترس و لرز از سبیلهای کلموک آقا.
ملتفت شدیم که فرمایشات جناب محمدی زاده بجا و درست هستند٫ و قرار است که پنجاه میلیارد دلار مبادلات تجاری باچین داشته باشیم. از قرار معلوم٫ صادرات ما ذخائر زیر زمینی و رو زمینی به میزان چهل و نه میلیارد و نهصد و نود و نه میلیون دلار به آنها باشد٫ و واردات صد میلیون دلاری آنها به ما٫ابزاری صنعتی از قبیل٫باطوم٫گاز اشک آور٫خودروهای مخصوص زیر کردن معترضین٫ و نیز پارچه های سیاه و سفید مخصوس عمامه و چادر و روسری و مغنعه و غیره... می باشند...
 "ببخشید  وغیره اش فوق سری است...
کلموک پرس , کل جعفر , چین .

هیچ نظری موجود نیست: