صفحات

۱۳۸۹ مهر ۱۴, چهارشنبه

اندر تفسیر فرمایشات استاندار تهران

فارس ــ استاندار تهران : با کسانی که دولت را متهم به گرانی بکنند برخورد میکنیم.
خداوکیلی ما ٬ (بنده خودم را عرض میکنم)٬ عجب ملت متوقع و ناشکری هستیم. چه توفعات نابجائی از این دولت مهر پرور که مستظهر به امدادهای غیبی امام زمان است داریم. آخر کجای دنیا دولت مسئول کنترل قیمتها و تثبیت تورم است ؟ چه کسی دیده و یا شنیده است٬"حتی در همین کشورهای  به اصطلاح پیشرفته" مردم از دولتشان انتظار ایجاد اشتغال دارند؟ مگر دولت بیکار است که با فساد و فقر و فحشا مبارزه کند؟ اگر با اینها مبارزه کند! آنوقت چگونه میتواند با استکبار جهان خوار مبارزه کند؟ اگر رئیس جمهور محترممان"که خداوند ایشان و هالهء مقدسشان را از چشم زخم اعداء مصون فرمایند"٬ بخواهند به این مشکلات جانبی و دست چندم مملکت برسند٬ آنوقت تکلیف لبنان و بولیوی و قمر و ساحل عاج و شاخ آفریقا و بیضهء چین و روسیه چه میشود؟ چه کسی باید مشکلاتشان را حل کند؟چه کسی باید آنها را بمالد؟ حالا همهء اینها به کنار! آیا فکر کرده اید که اگر سر دولت عزیز و رئیس جمهور گرامیمان را با این مشکلات صدتا یه غاز گرم کنیم! آنوقت چه کسی میتواند به اوباما بگوید (مرده شورت راببرند)؟ چه کسی میتواند با انکار هولو کاست و زیر سوال بردن یازده سپتامبر آتش به خرمن ایران و ایرانی بزند؟ اگر ذره ای انصاف داشته باشید قطعا عرایض بنده را تایید خواهید فرمود.
پ ن ــ البته بنده نه در شوروی سابق بوده ام و نه در کرهء شمالی. ولی آرتیکلهای مقامات جمهوری مقدس اسلامی را که میخوانم٬ میبینم که نود در صدشان از عباراتی چون . برخورد میکنیم. مبارزه میکنیم. جلوگیری میکنیم.حق ندارند.هیچ غلطی نمیتوانند بکنند. حذفشان میکنیم. ارازل و اوباش و....حالا لطفا اینها را به کرهء شمالی ربط ندهید...





۳ نظر:

خُسن آقا گفت...

دروغ چرا همه آن مناطقی که نوشته بودید رئیس جمهور باید برایشان کاری بکند را می‌شناسم، ولی این دوتا آخری (بیضهء چین و روسیه ) را هرچی توی نقشه نگاه کردم پیدا نکردم.

اردوان کوشا گفت...

سلام
با اجازتون ما هم خونه دار شدیم. یک نیم نظری هم بما بکنید.
اردوان

ناشناس گفت...

سلام ودرود:
اقا چرا باور میکنید دولت ایران برای دیگر کشورها حزینه میکنه !اینها جون به عزراییل هم نمیدن چه برسه به پول !!من لبنان زندگی میکنم هیچ کمکی از سوی ایران به دولت لبنان نشده ونه میشه واما نصرالله اخوندی که ازایران برخواسته ودر لبنان جا خوش کرده اینها هرکدام یه قلمروی برای حاکمیتشان دارن !ندیدی نصرالله چطوری مثل بلبل فارسی حرف میزنه !!!لبنان داره از پول عربستان آباد میشه نه ایران !