صفحات

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۲, سه‌شنبه

دو بامبی ... "دو دستی "

دو ٬ بامبی٬ کوبیدم بر سرم. 

البته با تفاوتهای فرهنگی میان ملل و نحل مشکل خاصی ندارم.اما این ماستمالی وزارت محترمهء امور خارجهء محترم جمهوری محترم ولایت محترم عظمی! که انگولک کاری شیر مرد خطهء ولایت٬ به دخترکان نوجوان  برزیلی را با این عنوان که مردم برزیل٬ به جهت عدم درک صحیح از فرهنگ ایرانی!!!دچار سوء تفاهم شده اند را حتی در معدهء چهارمم هم نتوانستم هضم کنم.
فلذا٬ درحینی که همچنان دو بامبی بر سر می کوبیدیم! این بار هم با زدن از پول قند و چای و مرخصی استحقاقی! و ایضا صابون و کاغذ توالت!. کل جعفر را روانه کردیم تا مو را از ماست بیرون کشیده و از جیک و پوک قضایا سر در بیاورد. این شما و این هم مصاحبهء کل جعفر با مسئول محترم وزارت محترم امور خارجه محترم !
کل جعفر: قربانت گردم٬ لطفا توضیح بفرمائید که منظور شما از تفاوتهای فرهنگی چیست؟
مسئول محترم:ببینید٬ چون وقت بنده محدود است و باید در جلسهء مهمی در بیت رهبری٬به جهت توجیه اختلاص سه هزار میلیاردی برادر مظلوممان در پاسخ به استکبار جهانی و دفاع از کیان جمهوری اسلامی شرکت کنم!فلذا٬ دلایل خودم را فهرست وار عرض میکنم.
اولا که برزیلیها بیخود کردند که استخر مختلط درست کردند٬ میخواستند که درست نکنند. این نشانهء این است که آنها این مثل ایرانی را نشنیده اند که میگوید: مالت رو نگهدار٬ همسایه ات رو دزد نکن.و در ثانی! حالا که درست کردند٬ چشمشان کور میخواستند که دخترانشان را با مغنعه و روسری به استخر بیارند تا برادرمان نعوذ نشود.اگر آنها این حکم اسلام را که میفرماید" مال کافر بر مسلمانان حلال است"را نشنیده اند خوب تقصیر خودشان است.این دخترکان کافر بودند و مالشان بر برادر مسلمانمان حلال بوده است. و اما در پاسخ به ایرادی که بعضی از معاندین از بابت زیر آبی رفتن این برادر مکتبی گرفته اند بایستی عرض کنم که این از صفات حسنهء مقام معظم رهبری و همهء برادران مکتبی است .
کل حعفر: قربان اما نفرمودیدکه!؟....
مسئول محترم: برادرا٬ بیائید این جرثومهء فساد استکباری را ببرید کهریزک..
کل موک: انا لله و انا الیه راجعون. 

هیچ نظری موجود نیست: