صفحات

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۶, پنجشنبه

چارلزداروین , تو هم ؟!

جناب داروین که معرف حضورتان هست؟ شمارا به خدا گول ریش آخوندی٬ موهای درویشی و کلاه یهودی مئابش را نخورید(!) . جان به جانش بکنند نوکر انگلیس ها بوده است. همین جناب٬ بخاطر خوش آیند ملکهء انگلیس که با دکتر احمدی نژاد دشمنی دارد ٬ ( این نژادش منو کشته !) . با استناد به کردار و گفتار دکتر٬ نسل انسان را از میمون دانسته! در صورتیکه تحقیقات کلموکانه مان نشان میدهد که نسل انسان ازخروس است. حتما میفرمائید چرا خروس؟ خوب داستانش مفصل است و به غیر از تعدد زوجات و آنتی فیمینیست بودن خروس جماعت٬ دلائل بسیار زیادی دیگری هست که پرداختن به آنها از حوصلهء این مقال خارج است اما مهمترین دلیل بنده خاصیت خروس بی محل بودن کل جعفر است که دم به ساعت به دلائلی واهی چرتمان را پاره میکند.
ــ پدر جان دیگه چی شده؟!
ــ کلموک جان٬ میخواستم از طریق " وبنامهء " * وزین تان رهنمودهائی چند به امت انقلابی٬شهید پرور و همیشه در صحنهء یونان بدهم.میخواهم به امت شهید پرور یونان توصیه کنم که اولا هیچگاه به ماه نگاه نکنند و هیچوقت لای قران را باز ننمایند . چون ممکن است که عکس رهبرشان را در ماه و یا موی ریشش را لای قران ببینند و مانند ما بدبخت شوند. دوما اگر رهبرشان در بهشت زهرای آتن سخنرانی کرد و فرمود که: دلخوش به این معنا نباشید که آبتان را مجانی میکنیم ٬ برقتان را مجانی میکنیم٬ اتوبوس را...
ـ کل جعفر جان. با این وبلاگ وجیه المله ای که بنده دارم! و آن هوش و ذکاوتی که جضرتعالی دارید! قطعا نه تنها مردم یونان و حومه از رهنمودهای حضرتعالی کمال بهره را خواهند برد! بلکه از فردا کرور کرور نامه و تقاضا است که از اقصا نفاط جهان به ما برسد و از ما خواهش کنند تا با در دست گرفتن مدیریت جهان مشکلات عالم را حل کنیم..
* پدر جان پارسی را پاس بدارید...






۱ نظر:

احمد گفت...

سلام حاج اقا جان .
آقا ما مخلص افضات کلموکانه ی شما هستیم و قدری بفکر فرو رفتیم که مبادا همین اب باریکه را هم از ما بگیرند . آقا جان چه فرخی داره که آدمیزاد از نژاد میمون بوده یا میمون از نیا و تبار شامپانزه ؟ برادر عقبی رو بچسب که گر صبر کنی ز کوزه حلوا سازی !
خیلی مخلصیم